POWERED BYApcoaflow-logoApcoaflow-logo
Logo-transparentLogo-transparent

APCOA PARKING Danmark's idégrundlag er at tilbyde de bedste og mest kundevenlige løsninger i parkeringsbranchen. I APCOA PARKING Danmark ser vi parkering som en service og derfor arbejder vi på at gøre parkering nemt, trygt og ikke mindst overskueligt til gavn for både bilister og kunder.

Når bilen er parkeret er det ikke længere nødvendigt at bøvle med automat og parkeringsbillet. I app’en kan man registrere sin bil via registreringsnummer, og derefter vælge at starte sin parkering.

Apple App Store - Download APCOA FLOWApple-storeGoogle Play - Download APCOA FLOWGoogle-play

Sillebroen shopping

Parkér ved Sillebroen Shopping. Her er automatisk nummerpladeregistrering, så når du opretter en bruger i APCOA FLOW, foregår betalingen for parkeringen helt automatisk.

Se alle ANPR anlæg

Parkér ved Sillebroen

Når du skal parkere ved Sillebroen Shopping, behøver du ikke længere at sætte P-skiven. Du parkerer gratis i de første to timer og endda længere tid, hvis du skal i biografen (Få mere information hos biografen eller i svarene på hyppigt stillede spørgsmål herunder). Efter den gratis parkeringstid koster det 12 kr. pr påbegyndt time at holde i P-huset.

Sådan virker det
Ved ankomst til Sillebroen Shopping kører du blot ind og skal ikke foretage dig andet i forbindelse med din indkørsel. Når du så ønsker, at forlade Sillebroen skal du - inden du går ud af centret - checke ud ved betalingsautomaten. Her vælger du knappen, der hedder "Tjek ud". Efter du har valgt "Tjek ud" vil du blive bedt om at finde din parkering ved at indtaste bilens nummerplade. Herefter følger du blot informationen på skærmen. Når du har betalt, har du 10 minutter til at forlade P-huset.

Du kan også bruge appen APCOA FLOW til betaling. Med appen kan du helt automatisk betale for din parkering. Se hvordan under vores hyppigt stillede spørgsmål.

Glemt at tjekke ud?
Du kan tjekke ud og betale for din parkering i op til 48 timer efter, du har forladt Sillebroen. Vælg en af boksene herunder.

Hyppigt stillede spørgsmål

Hvad er et ANPR-anlæg?

ANPR står for Automatisk Nummerplade Registrering. 
Der er kameraer opsat ved ind- og udkørsel af parkeringspladsen som fotograferer køretøjets registreringsnummer (nummerplade) og parkeringstiden udregnes herudfra.

Arrow-rightArrow-rightArrow-downArrow-down
Hvordan virker parkeringen på Sillebroen?

Med APCOA FLOW konto: 
Har du en konto i appen ”APCOA FLOW”, skal du inden indkørsel i parkeringsanlægget indtaste din nummerplade i appen og vælge det køretøj, du kører i som favoritbil under ”Mine biler”. 
Når du efterfølgende kører ind i et parkeringsanlæg med ANPR, vil en meddelelse om at parkeringen er startet komme op på din telefon. 
Når du kører ud igen, får du en meddelelse om, at parkeringen er afsluttet. Betalingen foregår altså helt automatisk, og du skal ikke foretage dig noget i forbindelse med din parkering.

Uden APCOA FLOW konto: 
Ved ankomst til Sillebroen Shopping center kører du ind, som du plejer og parkerer dit køretøj. Herefter kan du gå ind i centret. Når du så ønsker at forlade Sillebroen skal du - inden du går ud af centret - tjekke ud ved betalingsautomaten. Her vælger du knappen, der hedder "Tjek ud". Efter du har valgt "Tjek ud" vil du blive bedt om at finde din parkering ved at indtaste køretøjets registreringsnummer (nummerplade). Som en ekstra hjælp vil du ved indtastning kunne se et billede af dit køretøj. Herefter følger du blot informationen på skærmen. 
Når du har betalt, har du 10 minutter til at forlade P-huset.
 

Arrow-rightArrow-rightArrow-downArrow-down
Hvad koster det at parkere?

De første 2 timers parkering er gratis. Ved parkering i mere end 2 timer skal der betales pr. påbegyndt time, enten ved hjælp af appen, betalingskort eller kontanter.

Priserne for parkering er som følger:

1. time                            - Gratis
2. time                            - Gratis
3. time eller derover       - Kr. 12,- pr. påbegyndt time
 

Arrow-rightArrow-rightArrow-downArrow-down
Jeg har brug for hjælp til parkeringssystemet, hvem kan jeg kontakte?

Oplever du problemer, eller har du spørgsmål til parkeringssystem, er du velkommen til at kontakte APCOA PARKING på mail sillebroen@apcoa.dk eller APCOA FLOW på tlf. 45 26 76 90.
Opstår der problemer med automaterne, imens du er i centret, kan du kontakte support på tlf. 76 11 70 30. 

Arrow-rightArrow-rightArrow-downArrow-down
Jeg har glemt at tjekke ud, hvad gør jeg?

Du kan tjekke ud og betale for din parkering i op til 48 timer efter, du har forladt Sillebroen. Vælg boksene 'Betal og tjek ud i APCOA FLOW' eller 'Betal faktura' herover.
Hvis du har spørgsmål til din parkering i P-huset på Sillebroen Shopping, kan du sende en mail til sillebroen@apcoa.dk. Skriv i mailen dit navn, registreringsnummer (nummerplade) på det køretøj du kørte i, dato samt tidspunkterne for ind- og udkørsel.
 

Arrow-rightArrow-rightArrow-downArrow-down
Jeg har glemt alt om betaling og har ikke betalt i centeret eller på nettet?

Har du glemt at betale for din parkering og har du samtidig ikke benyttet dig af muligheden for efterfølgende at betale på hjemmesiden, vil du modtage en opkrævning på parkeringen. Du vil blive opkrævet beløbet for den parkering som du har foretaget, og derudover skal du betale et kontrolgebyr.

Arrow-rightArrow-rightArrow-downArrow-down
Jeg skal i biografen, hvor lang tid kan jeg parkere gratis?

Kunder og gæster hos biografen kan få op til 4 timers gratis parkering. Henvend dig til biografen.

Arrow-rightArrow-rightArrow-downArrow-down
Er der mulighed for handicapparkering?

Ja, der er mulighed for handicapparkering i P-huset. For at kunne benytte båsene til handicapparkering skal du huske gyldigt handicapkort. Kortet skal placeres synligt i bilens frontrude. Handicappede skal betale som alle andre i P-huset - også i handicapbåsene.

Arrow-rightArrow-rightArrow-downArrow-down
Kan jeg parkere med motorcykel?

Ja, det er muligt at parkere din motorcykel på Sillebroen Shoppingcenter. Som motorcyklist er du undtaget den almindelige betaling. Dog er det vigtigt, at du parkerer i parkeringsbåsene, og ikke er til gene for de øvrige trafikanter. 

Arrow-rightArrow-rightArrow-downArrow-down
Der er blevet trukket et forkert beløb på mit kort. Hvad gør jeg?

Hvis du mener, at der er trukket et forkert beløb på dit kort, vil vi bede dig om at udfylde en formular her: https://www.apcoa.dk/henvendelse-vedr-betalingsautomat/.
Formularen skal indeholde følgende oplysninger:

  • Navn og adresse
  • Vedhæftet dokumentation, der viser trækningen af beløbet (bankudskrift)
  • Køretøjets registreringsnummer (nummerplade)
  • Hvilket kontonummer du ønsker pengene sat ind på
Arrow-rightArrow-rightArrow-downArrow-down
Automaten virker ikke, hvad gør jeg?

Oplever du, at en automat er ude af drift, bedes du benytte en af de andre automater. 
Der er placeret 4 automater i centeret. Der er to automater på niveau 1, én automat på niveau 2 og én automat på niveau 3.
Alle automater er placeret ved udgangen til P-huset. Skulle alle automater være ude af drift, beder vi dig følge anvisningen på automaten.
 

Arrow-rightArrow-rightArrow-downArrow-down
Jeg har modtaget en faktura, hvor kan jeg klage?

Hvis du har modtaget en faktura, men ønsker at klage kan du oprette en henvendelse her: https://selvbetjening.europark.dk/apcoa/complaint/.

Arrow-rightArrow-rightArrow-downArrow-down

APCOA FLOW

Download APCOA FLOW før du besøger Sillebroen Shopping næste gang.
Så skal du hverken tænke over ind- eller udkørsel - betalingen sker helt automatisk.

Besøg APCOA FLOW